marți, 26 octombrie 2010

Merge Serghei la Louvre si vede pictura cu Mona Lisa. Cheama ghidul si-l intreaba cat costa. Ghidul ii raspunde: "Pai stiti, asta-i muzeu, pictura nu e de vanzare."
"Hai, ma lasa-ma cu prostiile, in lumea asta totul e de vanzare", zice Serghei. Ghidul se gandeste sa zica o suma cat mai mare, crezand ca n-o sa poata plati: 400 milioane de euro. Scoate Serghei cecul si-i scrie 400 de milioane.
"Acuma da-o jos" ii zice ghidului.
Dar nu pot, suntem intr-un muzeu...
"Hai ma ca ti-am platit-o,ce ai? da-o jos"
Asta cu mainile tremurande da jos pictura.
"Taie-i rama", zice serghei.
Dar, domnule...
Ma, ti-am dat banii pe ea sau nu?
Ghidul cu mainile tremurande, transpirat tot, scoate pictura din rama.
"Bine, acuma ia markerul si scrie asa: te iubesc, Yura"
"Dar, domnule, asta e o pictura celebra, nu pot sa fac asta"
"Ma. am cumparat-o. e a mea. scrie acolo ce iti spun."
Ghidul ia markerul si transpirat tot, scrie mesajul.
La care Serghei scoate mobilul si zice:"Alo, Sasha? vezi ca eu am luat felicitarea, de cadou te ocupi tu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu