miercuri, 24 noiembrie 2010

Badea Gheo sta pe munte un an, stringe banuti la chimir si apoi coboara in oras sa se distreze. Din pacate nimereste inr-un club de gay si travestiti.
Alege o "fata" si merg la asta acasa.
- Fa-te comod, te servesc cu o bere ceva? intreaba tipul.
- Da, zice Gheo.
Merge la frigider gay-ul si realizeaza ca Gheo nu intelege fenomenul si se intoarce zicind.
- Stii, de fapt eu nu am clitoris, intelegi?
- Bine, zice Gheo, atunci adu-mi un Heineken.







Inainte sa coboare si ultima treapta a modulului lunar, Neil Armstrong vede imprimate-n praful selenar niste urme ciudate. De opinci, parca.
Ingandurat, se departeaza nitel de modul si da sa se apropie de un crater. Din crater apare un tip ciudat cu palariuta mica si neagra si chimir. Creatura intinde hotarat mana catre Armstrong:
- Servus, io mi-s Ion!
Astronautul, perlplex, il intreaba:
- Si de unde esti?
- Apai din Sibiu.
- Si cu ce ai venit aici?, continua americanul.
- Cu branza.





Stefan cel Mare se pregatea pentru batalia cu turcii care avea sa vina. Pentru a fi cu un pas inaintea dusmanilor, Stefan a trimis un sol sa numere armata turcilor. In timp ce isi pregatea straiele pentru lupta, Stefan ii zice ajutorului sau:
- Pregateste-mi pentru maine camasa cea rosie!
- Desigur, Maria ta! Dar pot sa intreb de ce?
- Pentru ca atunci cand voi fi ranit, soldatii mei sa nu vada ca sangerez si sa continue lupta.
- Prea bine, Maria ta!
De-odata apare solul, obosit si speriat:
- O, Stefane, Maria ta. Sunt atat de multi!
- Cati? intreaba Stefan.
- Un milion, Maria ta!
- Si noi cati suntem?
- Doar zece mii, Maria ta!
Atunci, Stefan se intoarse catre ajutorul sau si zise:
Pregateste-mi si pantalonii maro...




Cica merge o data un moldovean sa se spovedeasca. Popa il intreba cu ce a pacatuit. Moldoveanul ii raspunde:
- Dom' parinte, am f**** pisica.
Parintele ii spune uimit:
- Nu-i nimic fiule, Dumnezeu iarta, dar ia spune-mi si mie cum a fost?
- Minunat, parinte!
A doua zi se intalneste moldoveanul cu popa care era tot zgariat pe fata. Intreaba moldoveanul:
- Ce ati patit, parinte?
Popa raspunde:
- Am incercat si io cu pisica sa vad cum e...
La care moldoveanul uimit ii replica:
- Dom' parinte, da' io n-am zis ca am f**** mâţa, ci pi Sica, cumnata-mea!



Niste moldoveni la jocurile olimpice. Proba de caiac-canoe. Astia asezati aproape de garla. Trece echipajul de pe locul 1, moment in care moldovenii incep sa strige:
- Mu*e ba!! Ch*zda matii!! etc... Niciun raspuns.
Trece echipajul de pe locul 2. Moldovenii iar:
- Sa va fu*im ma!! Mu*e!! Etc.. niciun raspuns.
Trece echipajul de pe locul 3. Moldovenii striga:
- Mu*e ma! Ch*zda matii!!
Echipajul de pe locul 3 riposteaza:
- Ba a matii ba!!
La care moldovenii exclama extaziati:
- Astia sunt!!! HAI ROMANIA! !!





Cum se cheama pe moldoveneste filmul "Razboiul stelelor"?
Gâlshiava pi shier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu